COMUNICATE ȘI INFORMĂRI
Informații importante, lansări de proiecte și alte anunțuri oficiale
Fii la curent cu noutățile comunității maramuresene!
COMUNICAT
05 decembrie 2024
Următoarele Întâlniri Programate
Grupul de Acțiune Locală Nord-Est Țara Maramureșului continuă seria activităților de animare și informare în cadrul calendarului „Alte tipuri de întâlniri de animare”.
📅 Data: 11 decembrie 2024
📍 Localități vizate:
Dragomirești – începând cu ora 11:00
Bogdan Vodă – începând cu ora 13:30
În cadrul acestor întâlniri, potențialii beneficiari vor primi toate informațiile necesare legate de proiectele eligibile și cele trei fișe de intervenție disponibile. Echipa GAL va răspunde întrebărilor și va oferi sprijin în procesul de accesare a finanțărilor.
Vă așteptăm în număr cât mai mare să descoperiți oportunitățile de dezvoltare pentru comunitatea dumneavoastră!
COMUNICAT
04 decembrie 2024
Următoarele Întâlniri Programate
Stimați cetățeni, conform calendarului oficial al GAL N-E Țara Maramureșului, următoarele sesiuni de informare și animare vor avea loc în localitățile Săcel și Moisei, în data de 5 decembrie 2024.
Pentru mai multe informații despre Strategia de Dezvoltare Locală și oportunitățile disponibile, vă invităm să accesați secțiunea Activități de pe site-ul nostru oficial: galmm.ro.
Această inițiativă face parte din angajamentul GAL de a sprijini dezvoltarea sustenabilă și implicarea activă a comunităților din Nord-Estul Țării Maramureșului.
COMUNICAT
25 noiembrie 2024
Program de lucru cu publicul
Stimați cetățeni , în perioada animărilor, respectiv zilele cuprinse în calendarul de informare din imaginea de mai sus, activitatea GAL la sediul din Leordina, se va desfășura în intervalul 08.00 - 12.00, după cum urmează:
27.11.2024 (miercuri): 08.00 - 12.00
29.11.2024 (vineri): 08.00 - 12.00
03.12.2024 (marți): 08.00 - 12.00
05.12.2024 (joi): 08.00 - 12.00
11.12.2024 (miercuri): 08.00 - 12.00
12.12.2024 (joi): 08.00 - 12.00
18.12.2024 (miercuri): 08.00 - 12.00
INFORMARE
20 noiembrie 2024
INFORMARE
15 noiembrie 2024
COMUNICAT
25 octombrie 2024
Locația Activităților GAL în Leordina (măsură temporară)
Stimați cetățeni , întrucât activitatea curentă a Primăriei Repedea se desfășoară în incinta Căminului Cultural Repedea, activitatea GAL se desfășoară în Leordina, după cum urmează:
Luni - Vineri: 09.00 - 13.00
Locație: Leordina 375A
COMUNICAT
15 octombrie 2024
Stimați membri ai echipei GALMM
Vă informăm că, în urma interviurilor recente, toate posturile disponibile au fost ocupate.
Următoarea etapă va fi începerea procedurii de încheiere a contractelor de muncă.
Felicitări tuturor candidaților selectați și succes echipei GAL în continuare!
Cu respect,
Președintele Comisiei de Evaluare!
COMUNICAT
10 octombrie 2024
Stimați candidați
Vă informăm că toate persoanele care au depus dosarele de candidatură pentru ocuparea posturilor vacante ale Asociației Grupul de Acțiunee Locală Nord-Est Țara Maramureșului, sunt rugate să se prezinte pentru interviu, luni 14.10.2024, la ora 11.00 la sediul GAL din Leordina, Str. Principală, Nr. 375A.
Dacă nu aveți posibilitatea de a veni fizic, vă rugăm să ne anunțați în prealabil. În acest caz, procesul poate fi desfășurat online, în funcție de disponibilitatea dumneavoastră și a echipei noastre.
Vă mulțumim pentru interesul acordat și vă așteptăm!
Cu respect,
Președintele Comisiei de Evaluare!
ANUNȚURI DE ANGAJARE PERSONAL
04 octombrie 2024
Grupul de Acțiune Locală Nord-Est Țara Maramureșului, având Autorizația de funcționare
nr. 118, persoană juridică înființată la data de 23.07.2021, cod fiscal 44740248, cod RO APIA
RO012634619, cu sediul în localitatea Leordina, Nr. 375A, Județul Maramureș, cod poștal
437180, Tel 0786.655.176, E-mail: office@galmm.ro
Organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi necesare implementării SDL aprobat 1
și posturi suplimentare necesare implementării eficiente și eficace a SDL, a măsurilor și a
portofoliului de proiecte aferent.
Candidații interesați vor trimire până pe 09.10.2024 ora 16.00, dosarul de candidatură ce va conține:
Scrisoarea de intenție și CV-ul și documentele suport: certificate/diplome/atestate
la adresa: office@galmm.ro
Candidații preselectați în urma evaluării dosarului de candidatură vor fi înștiințați în data de 11.10.2024 și invitați la interviul final.
Bibliografie pentru interviul final:
1. Strategia de Dezvoltare Locală SDL1 (linkul unde se găsește documentul)
2. Programul LEADER2
3. Programul national Strategic PNSD V63
4. Regulament UE 2021/10604
5. Manuale de management proiecte UE (ex.15, 26 )
Condiții generale pentru angajare:
Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei
medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate; (Obs: pentru angajați actuali nu mai este cazul)
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor
postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
h) disponibilitatea de deplasări în teritoriu GAL și în afara teritoriului;
i) capabilități/disponibilitatea de lucru la sediu/punct de lucru/detașări, în regim de telemuncă, delegații, spații de animare (mai mulți participanți);
Posturi Principale (4 poziții)
A1. Manager Proiect/SDL, managementul proiectului ONG_GAL și SDL
Managementul timpului, costurilor și al obiectivelor;
Planifică-Organizează-Comandă
Control (POCC) sau conform tehnicilor PDCA.
Să fi deținut anterior o poziție similară cu cea pe care o va deține în cadrul GAL pentru o perioadă de cel puțin 5 ani;
Să fie absolvent de studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
Să fie absolvent de studii postuniversitare sau master în domeniul managementului de proiecte;
Să dețină abilități organizatorice, de leadership și de comunicare;
Managementul timpului, costurilor și al obiectivelor SDL;
Planifică – Organizează – Comandă – Controlează activitățile proiectului (POCC), pentru a asigura eficiența și atingerea obiectivelor strategice.
Aplică tehnici de management bazate pe ciclul de îmbunătățire continuă PDCA (Plan-Do-Check-Act) pentru optimizarea resurselor și a proceselor proiectului.
A2. Responsabil Evaluare și Monitorizare SDL
Evaluează și monitorizează evoluția implementării SDL pe baza planului de acțiune;
Propune îmbunătățiri și întocmește rapoarte de progres interne și conform cerințelor
finanțatorilor;
Să fi deținut anterior o pozitie similară (evaluator proiecte, manager proiecte ) cu cea pe care o va deține în cadrul GAL pentru o perioadă de cel puțin 5 ani;
Să fie absolvent de studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
Să fie absolvent de studii postuniversitare sau master în domeniul managementului, managementului de proiecte sau în domeniul ecologic, agricol, industrial;
Să dețină abilități organizatorice, de leadership și de comunicare;
Capabilități avansate de lucru pe calculator.
Evaluează și monitorizează evoluția implementării SDL pe baza planului de acțiune;
Propune îmbunătățiri și întocmește rapoarte de progres interne și conform cerințelor finanțatorilor;
Alte atribuții conform Fișei Postului.
A3. Responsabil financiar-contabil
Răspunde de partea financiară a GAL-ului ca și entitate de implementare a proiectului (GAL_UIP) și ca entitate de implementare a strategiei SDL (GAL_UIS), componentele aferente cererilor de plată ale beneficiarilor de proiecte.
Să fi deținut anterior o poziție similară cu cea pe care o va deține în cadrul GAL pentru o perioadă de cel puțin 5 ani;
Să fie absolvent de studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
Să fie absolvent a cursului de Inspector Resurse Umane;
Cunoștințe de contabilitate primară;
Abilități organizatorice, leadership și de comunicare.
Cunoștințe solide de utilizare a pachetului Microsoft Office.
Gestionează aspectele financiare ale Grupului de Acțiune Locală (GAL) ca unitate de implementare a proiectului (GAL UIP) și ca entitate de implementare a Strategiei de Dezvoltare Locală (GAL UIS).
Se ocupă de componentele aferente cerințelor de plată pentru beneficiarii proiectelor, asigurându-se că toate tranzacțiile sunt conforme cu normele și reglementările în vigoare.
Alte atribuții conform Fișei Postului.
A4. Responsabil animare și secretariat
Asigură managementul informațiilor și documentelor necesare în activitățile de UIP și UIS precum și transparența acestora;
Coordonează activitățile de publicitate, transmitere informații către potențialii beneficiari
și furnizori de servicii;
Se asigură de respectarea cerințelor M.I.V. impuse de finanțatori.
Absolvent de studii superioare cu licență în Drept sau Economie; cursuri de formare profesională organizate în cadrul PNDR, AFIR, LEADER sau alți formatori autorizați conform O.G. 129/2000 republicată.
Experiență în derularea proiectelor pe axa PNDR, LEADER sau alte finanțări naționale sau europene.
Minimum 12 luni de experiență în funcții de conducere sau execuție în cadrul unui ONG.
Abilități organizatorice, leadership și de comunicare.
Cunoștințe solide de utilizare a pachetului Microsoft Office.
Disponibilitate pentru deplasări în afara locului de muncă, delegații, telemuncă și interacțiuni specifice activităților de animare/promovare.
Constituie avantaj:
Permis de conducere categoria B.
Cunoștințe de limbi străine.
Asigură managementul informațiilor și a documentelor necesare în activitățile de UIP și UIS, precum și transparența acestora;
Coordonează activitățile de publicitate, inclusiv transmiterea informațiilor către potențialii beneficiari și furnizori de servicii (ex: actualizări pentru pagina web, conceperea și afisarea anunțurilor);
Se asigură că toate activitățile respectă cerințele M.I.V. impuse de finanțatori.
Posturi Suport (3 poziții)
5. Asistent manager
Îndeplinește atribuții delegate de Managerul GAL pentru:
Planificare-Organizare Timp (Planul de activități), Achiziții;
Relații cu factorii de influență GAL (membrii, parteneri, finanțatori) și/sau la membrii, parteneri, finanțatori, furnizori, la sediul GAL și/sau la
sediul celor vizați.
Să fi absolvent de studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
Să dețină minim un certificat de absolvire curs Comunicare și/sau management de proiect;
Să dețină abilități organizatorice, de leadership și de comunicare;
Capabilități avansate de lucru pe calculator;
Disponibilitate în delegații, telemuncă, interacțiuni umane specifice activităților de animare/promovare;
Constituie avantaj:
permis conducere
cunoaștere limbi străine
Îndeplinește atribuții delegate de Managerul GAL pentru:
Planificarea și organizarea timpului și a activităților, conform planului de acțiune stabilit.
Coordonează procesul de achiziții și gestionează relațiile cu factorii de influență ai GAL, inclusiv membri, parteneri și finanțatori.
Asigură comunicarea eficientă între sediul GAL și părțile interesate (membri, parteneri, furnizori) pentru o colaborare optimă.
Alte atribuții conform Fișei Postului.
6. Responsabil contabilitate primară și Resurse umane
Gestionare atribuții delegate de compartimentul financiar-contabil privind contabilitatea primară și atribuții primite de la Managerul GAL legate de Managementul Resurselor Umane (Revisal, Contract de muncă, ITM etc)
Să fie absolvent de studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
Să dețină Certificat de Inspector Resurse Umane;
Cunoștințe de contabilitate primară;
Să dețină abilități organizatorice, de leadership și de comunicare;
Capabilități avansate de lucru pe calculator;
Disponibilitate pentru delegații, telemuncă, interacțiuni umane specifice activităților de animare/promovare;
Constituie avantaj:
permis conducere,
cunoaștere limbi străine
Gestionarea responsabilităților delegate de compartimentul financiar-contabil pentru contabilitate primară și de managerul GAL legate de Managementul Resurselor Umane (Revisal, Contract de muncă, ITM etc)
Sănătate și securitate a muncii;
Alte atribuții conform Fișei Postului.
7. Responsabil Comunicare/Promovare
Gestionarea responsabilităților delegate de managerul GAL și de Responsabilul Animare-Secretariat privind implementarea Planului de activități;
Promovarea activităților și a GAL-ului;
Publicitate-Social media (Web, Facebook, LinkedIn);
Legătura și comunicarea cu potențialii beneficiari/consultanță primară la sediul GAL și/sau la potențialii beneficiari, vizite la proiectele aprobate, în implementare și finalizate.
Să fie absolvent de studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
Să dețină minim un certificat de absolvire curs Comunicare și/sau Management de proiect;
Să dețină abilități organizatorice, de leadership și de comunicare;
Capabilități avansate de lucru pe calculator;
Disponibilitate pentru delegații, telemuncă, interacțiuni umane specifice activităților de animare/promovare;
Constituie avantaj:
permis conducere
cunoaștere limbi străine
Gestionează atribuțiile primite de la managerul GAL și de la Responsabilul Animare-Secretariat în implementarea planului de activități și promovarea acțiunilor GAL.
Coordonează campaniile de publicitate pe rețelele sociale (Facebook, Instagram, LinkedIn etc.) și pe site-ul web al GAL.
Menține comunicarea cu potențialii beneficiari, oferind consultanță primară la sediul GAL și vizitând proiectele aprobate în implementare sau finalizate.
Alte atribuții conform Fișei Postului.